استفاده از پنس شان گیردر یکی از رستوران های چینی

برای برداشتن کیست از بیمار، دستیار پزشکی هر آنچه را که نیاز داشت به پزشک کمک می کند. کتاب واقعاً خیلی به جزئیات نمی‌پردازد.

ابتدا باید دست های خود را قبل از قرار دادن دستکش بشویید. البته به دلیل اینکه این جراحی است، باید مطمئن شوید که میدان استریل شما حفظ می شود.

برای حفظ یک زمین استریل، می‌خواهید کیت پانسمان استریل و انواع پنس شان گیر خود را باز کرده و روی سینی قرار دهید. شما می خواهید مطمئن شوید که سینی بالاتر از ارتفاع کمر است زیرا هر چیزی که زیر کمر است آلوده یا استریل نیست.

سپس می‌خواهید کیت استریل را باز کنید و مطمئن شوید که به چیزی داخل آن دست نزنید، زیرا هنوز دستکش‌هایتان را نپوشیده‌اید، و همه چیز استریل است.

سپس می خواهید اولین مجموعه PPE خود را برای برداشتن کیست، که ماسک شما خواهد بود، قرار دهید. شما می خواهید از ماسک استفاده کنید زیرا این یک روش استریل است و دهان شما دارای میکروب است.

پنس

به این ترتیب در اطراف زمین استریل نفس نمی‌کشید، صحبت نمی‌کنید، سرفه نمی‌کنید یا عطسه نمی‌کنید. سپس به پزشک و سایر دستیاران ماسک خود را تحویل می دهید.

سپس می‌خواهید اولین دستکش را از روی کاف بردارید و مطمئن شوید که فقط قسمت داخلی کاف را لمس می‌کنید. در حالی که کاف را با یکی از دستان خود می گیرید.

می خواهید دست دیگر خود را داخل دستکش بلغزانید به این ترتیب دست استریل شما اولین دستکش است که به داخل دستکش استریل می رود.

در حالی که این کار را انجام می دهید، باید مراقب باشید که به چیزی دست نزنید، زیرا هر چیز دیگری دوباره آلوده به حساب می آید.

دستکش دوم سخت ترین قسمت قرار دادن دستکش های استریل است اما مهم ترین مرحله برای حفظ استریل در زمینه و محیط استریل است.

می‌خواهید دست خود را زیر کاف دستکش دوم بکشید و دست خود را داخل دستکش بکشید تا زمانی که بتوانید هر دو دستکش را طوری تنظیم کنید که راحت جا بیفتند.