با استفاده از سرامیک تورین آبمیوه گیری طبیعی درست کنید

برای نصب صحیح کاشی و سرامیک تورین و دانستن نحوه برش آنها، باید موادی که در دست داریم را بشناسیم. ویژگی های آن در محل قرارگیری، ابزار مورد استفاده و حتی روی ملات چسبی مورد استفاده نقش دارد.

به همین دلیل است که در این مقاله به اساسی ترین ویژگی های انواع کاشی و سرامیک می پردازیم.

آیا می خواهید راهنمای 4 اشتباه رایجی که هنگام کاشی کاری از آنها اجتناب کنید را دریافت کنید؟

کاشی و سرامیک چیست؟

کاشی‌های سرامیکی قطعات مسطحی هستند که معمولاً ضخامت کمی دارند (اگرچه می‌توانند تا 20 میلی‌متر اندازه بگیرند)، از خاک رس، سیلیس، رنگ و سایر مواد خام ساخته شده‌اند.

سپس این قطعات با استفاده از روش های مختلف خرد، فشرده یا فشرده می شوند و سپس تحت فرآیند پخت و خنک شدن قرار می گیرند و این فرآیند باعث تولید محصولات مختلف با ویژگی های متفاوت می شود، اگرچه ما معمولاً آنها را “کاشی” می نامیم.

سرامیک تورین

شناخته شده ترین آنها کاشی های سنگی و ظروف سنگی چینی هستند و کاشی ها با تخلخل (جذب آب) و سختی آنها متمایز می شوند، ویژگی هایی که نسبت عکس دارند.

با توجه به این ویژگی ها، هر نوع کاشی یا به عنوان کفپوش خارجی و داخلی و یا به عنوان روکش دیوار و نما استفاده می شود و به لطف پیشرفت در تکنیک های تولید، ما به طور فزاینده ای از آنها برای میز کار، پوشش مبلمان و غیره استفاده می کنیم.

طبقه بندی کاشی و سرامیک:

کاشی و سرامیک انواع مختلفی دارد. آنها را می توان به چند روش طبقه بندی کرد:

با پایان؛ لعاب دار (GL) یا بدون لعاب (UGL).

بر اساس مکان؛ پوشش خارجی یا داخلی، کف یا دیوار.

با فرآیند ساخت: فشار دادن یا اکستروژن.

با ظرفیت جذب آب: زیاد، متوسط ​​یا کم.

استاندارد UNE-14411 تولیدکنندگان را موظف می کند که این نوع اطلاعات را بر روی بسته بندی محصولات خود درج کنند بنابراین، ما می توانیم به سادگی با خواندن کارتن حاوی کاشی ها، نوع مواد را بشناسیم.