تولید فرش 9 متری شیخ صفی اصفهان با امکان شستشو در لباسشویی

برای ناهار خوری پاسیو و برای جلوگیری از حرکت صندلی ها بر روی سطح ناهموار و مستقیم هنگام عقب کشیدن صندلی، فرشی که در زیر میز ناهارخوری فرش قرار می گیرد باید به اندازه کافی بزرگ باشد و اندازه آن یک متر بیشتر از طول و عرض میز ناهارخوری باشد.

توصیه می شود فرش 9 متری شیخ صفی اصفهان برای اتاق خواب 6 یا 4 متر عرض داشته باشد و از دو سر تخت حدود 50-60 سانتی متر خارج شود.

راهنمای خرید انواع فرش با نقش و رنگ مناسب:

بهتر است قبل از خرید و به دست آوردن وسایل دیگر برای دکوراسیون منزل، فرش بخرید، زیرا تطبیق رنگ سایر وسایل با رنگ فرش بسیار آسان است.

برای فضاهای کوچک یا مکان هایی که نور کافی و کم دارند، باید فرش هایی با رنگ روشن تهیه کرد تا باعث روشنایی بیشتر اتاق شود و پاسیو را در اندازه بزرگتر نشان دهد.

فرش

اگر حیاط بزرگ و جادار باشد، می توان از فرش های تیره رنگ پر از گل های ریز بهره برد.

بهتر است برای مکان های نامرتب از فرش های رنگ روشن استفاده نکنید و رنگ و شکل فرش را متناسب با دکور محل انتخاب کنید.

اگر سبک دکوراسیونی جدید و ساده دارید، بهتر است فرش هایی با نقش و نگارهای ساده و هندسی انتخاب کنید، اما اگر دکور کلاسیک است، فرش هایی با نقش و نگارهای سنتی مانند لیجیک ترنگ و لیجیک تهیه کنید.

راهنمای خرید انواع پارچه در انواع فرش:
به عنوان راهنما در خرید انواع فرش، نوع مواد و پارچه های استفاده شده بر شکل پارچه، دوام و لطافت آن، مقاومت آن در برابر لکه، میزان تافت و قیمت آن تاثیر می گذارد.

فرش های الیاف مصنوعی اغلب از الیاف و الیاف اکریلیک، پلی پروپیلن یا پلی استر بافته می شوند و در هر منطقه و محیطی قابل استفاده هستند و اغلب در بافت فرش ماشینی استفاده می شوند.

از مزایای فرش با الیاف مصنوعی می توان به لکه گیری بهتر، نظارت آسان، مقاومت عالی به ویژه در الیاف اکریلیک و قیمت پایین تری نسبت به الیاف و پارچه های طبیعی اشاره کرد.