تولید چرم کاپشن بازیگر معروف از پوست انسان که سر و صدا به راه انداخت

ساخت محصولات از چرم کاپشن طبیعی یکی از فرآیندهای دشوار به حساب می آید و این به دلیل آن است که در طول فرآیند ساخت نیاز به تلاش و زمان زیادی دارد، بنابراین فرآیند ساخت محصولات چرمی فرآیندهای بسیار بزرگی را طی می کند که نیاز به زمان بیشتری دارد.

زمان، و این فرآیند به عنوان برنزه شناخته می شود.

این در مورد تبدیل چرم پوسیده به محصولات مختلف چرم طبیعی است که با اشکال متعدد مشخص می شود و مشخصه فرآیند دباغی انعطاف پذیری و دوام این چرم ها به منظور تبدیل به کیف، کفش و همچنین دستکش است.

دباغی در چند مرحله مختلف انجام می شود تا به محصول نهایی برسیم.

مراحل نهایی ساخت محصولات چرمی مختلف چیست؟

چرم کاپشن

این مرحله مرحله تکمیل و پایان تمام مراحل قبلی است که در طی این مرحله پوست تحت چندین مرحله قرار می گیرد که عبارتند از:

جداسازی: بعد از تمام مراحل دباغی، مرحله جداسازی است که در طی آن چرم را جدا کرده و به دو قسمت نیمه زبر و نیمی ریز برش می زنند و در این مرحله پوست ها را بر اساس ناحیه ای که از آن خارج می شود طبقه بندی و دسته بندی می کنند.

رنگرزی: مرحله بعدی به مرحله شکافته شدن است که چرم را در استوانه های بزرگ قرار می دهند تا به رنگ های مختلف رنگ آمیزی شود و برای لطافت چرم از روغن ها و مواد مختلف استفاده می شود.

انباشتن: برای به دست آوردن انواع چرم و کاربردهای مختلف آنها باید تمام مراحل قبلی را طی کرد تا به مرحله تراکم که در آن خاصیت ارتجاعی چرم به دست می آید با گذراندن مراحل مختلف مانند گذاشتن خاک اره خیس روی چرم و یا قرار دادن خود چرم در جاهایی برسیم.

با رطوبت بالا، یا چیدن چرم در ماشین های خاصی که پوست اندام ها را سفت می کند.

فینیشینگ: این مرحله آخرین مرحله دباغی و ساخت انواع محصولات از چرم است که در آن ضربه های نهایی و نهایی اعمال می شود و مشخصه این مرحله پاشیدن چرم با مواد شیمیایی خاصی است تا شکل چرم براق و درخشنده شود.