خمیر خرما گیلدا رشد ابرو هایتان را چند برابر می کند

پوره یا خمیر خرما گیلدا دارای فواید بسیار دیگری نیز هست، زیرا سرشار از آنتی اکسیدان است، به بهبود هضم غذا کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش می دهد.

از دست دادن آن؛ زیرا یکی از مواد غذایی پرکالری به شمار می رود و حاوی مقادیر زیادی قند است، زیرا یک دانه خرما به وزن 24 گرم حاوی 66.5 کالری و 66 گرم قند است.

خرما را می توان به رژیم غذایی که برای کاهش وزن دنبال می شود اضافه کرد، زیرا حاوی فواید سلامتی بسیاری است و می توان از آن به روش های مختلف استفاده کرد.

اما این روش ها از نظر علمی ثابت نشده اند و نیاز به مطالعات بیشتری دارند، از جمله موارد زیر: خرما را به عنوان میان وعده با آجیل یا کره آجیل میل کنید.
پوره خرما را می توان به عنوان یک جایگزین سالم برای شکر به دستور پخت اضافه کرد، زیرا می توان از همان مقدار شکر با خمیر خرما استفاده کرد.

خمیر
خرما را به بلغور جو دوسر یا گرانولا اضافه کنید. خرما را به سالاد سبزیجات یا میوه اضافه کنید. اسموتی را می توان با خرما و ماست را با هر نوع میوه ای مانند موز درست کرد. توپ های انرژی را می توان با خرما و آجیل با جو درست کرد.

برخی از مراحل وجود دارد که ممکن است به شما در کاهش وزن به روشی سالم کمک کند، از جمله موارد زیر:

با کاهش میزان کالری مصرفی در حدود 500 تا 1000 کالری می توان وزن کم کرد، به طوری که کمتر از 1200 کالری و برای خانم ها از 1500 کالری بیشتر نباشد و برای خانم ها کمتر از 1500 کالری و بیش از 1800 کالری نباشد.
درشت مغذی ها را به مقدار کافی مصرف کنید به طوری که درصد کربوهیدرات ها از 45 تا 65 درصد، پروتئین از 10 تا 35 درصد و چربی ها از 20 تا 35 درصد از کل کالری مصرفی در روز باشد.
کاهش مصرف غذاهای فرآوری شده، قندها، شیرینی ها و غذاهای آماده، زیرا غذاهای غنی از چربی های اشباع و کالری هستند و مواد مغذی مورد نیاز بدن را ندارند.
ورزش؛ این به بهبود متابولیسم کمک می کند و توصیه می شود حداقل 30 دقیقه 2 تا 3 بار در هفته ورزش کنید. استراحت کافی؛ با خطر کمتر چاقی همراه است، بنابراین توصیه می شود حداقل 8 ساعت در روز بخوابید.
نوشیدن روزانه آب کافی، زیرا به بهبود متابولیسم، کاهش وزن و احساس سیری کمک می کند.