خواننده کره ای که برای خرید صندلی اداری بدون چرخ به 12 کشور سفر کرد

صندلی اداری بدون چرخ انواع مختلفی دارند که براساس نیاز و قابلیتهای هر یک می توان انتخاب نمود.

صندلی را انتخاب کنید که برای اندازه بدن شما ساخته شده باشد.

بیشتر صندلی ها برای 90 درصد افراد ساخته شده اند، اما ممکن است با اندازه های فردی مناسب نباشند.

هیچ صندلی برای افراد «متوسط» وجود ندارد که در اندازه‌های کاملاً قابل تنظیم باشند، آن‌ها برای مناسب بودن بیشتر افراد ساخته شده‌اند، اما اگر خیلی قد یا خیلی کوتاه هستید، ممکن است به یک صندلی سفارشی نیاز داشته باشید.

قرار دادن بازوها بر روی تکیه‌گاه‌های صندلی در حین تایپ کردن مانع از حرکت طبیعی بازو می‌شود و به انگشتان و ساختارهای نگهدارنده فشار بیشتری وارد می‌کند.

برخی از صندلی ها به پیچ گوشتی برای تنظیم دسته ها نیاز دارند در حالی که برخی دیگر دارای یک دستگیره هستند که می توان از آن برای تنظیم ارتفاع دسته ها استفاده کرد.

قسمت پایین دسته های بازو را بررسی کنید.

پشتی های قابل تنظیم روی همه صندلی ها موجود نیست.

صندلی اداری بدون چرخصندلی

اگر تکیه‌گاه‌ها خیلی بلند هستند و نمی‌توانید آنها را تنظیم کنید تا از شانه‌ها و انگشتانتان در برابر درد محافظت شود، باید دسته‌ها را از روی صندلی بردارید.

سطح دیدی که برای شما راحت است را تعیین کنید.

چشمان شما باید در همان سطح صفحه نمایش کامپیوتری باشد که روی آن کار می کنید.

این را با نشستن روی یک صندلی با چشمان بسته، سرتان به سمت جلو و به آرامی باز کردن آنها ارزیابی کنید.

باید متوجه شوید که به مرکز صفحه کامپیوتر نگاه می‌کنید و می‌توانید بدون فشار دادن گردن یا بالا و پایین بردن چشم‌هایتان، همه چیز روی آن را بخوانید.

اگر برای رسیدن به آن باید چشمان خود را پایین بیاورید، می توانید زیر صفحه نمایش قرار دهید تا آن را بالا بیاورید، برای مثال می توانید یک جعبه زیر صفحه نمایش قرار دهید تا آن را به ارتفاع مناسب برسانید.