روفرشی ۹ متری نیکزاد نیز به بسته های حمایتی سال 1402 اضافه شد

روفرشی ۹ متری نیکزاد و کف پوش ها از جمله مهم ترین نکات زیبایی شناختی و اولیه دکوری هستند که در هنگام مبلمان آپارتمان به آن اهمیت می دهیم و انواع، طرح ها و رنگ های زیادی از آن ها موجود است و متریال های ساخته شده از آن ها برخلاف گذشته بسیار متفاوت بوده است.

بعد از انتخاب رنگ ها و تکه های مبلمان، نوبت به وسایل و موکت های کف می رسد که برخی آن را یکی از دکوراسیون های اصلی خانه می دانند و برخی دیگر آن را تزئینی فرعی می دانند، به خصوص اگر کف خانه باشد. از نوع مجلل مانند پارکت.

در اینجا مهم ترین انواع موکت و کفپوش ها آورده شده است.

روفرشی 9متری نیکزاد

روفرشی و موکت قدیمی ترین و معروف ترین انواع منسوجات هستند که به کف پوش معروف هستند و در اینجا به مهم ترین نکات در مورد آنها، مزایا و معایب آنها اشاره می کنیم:

فرش از الیاف مصنوعی تولید می شود.

نوعی مبلمان است که طرح آن تمام کف را می پوشاند. بنابراین، قبل از خرید، باید از اندازه گیری صحیح کف اتاق اطمینان حاصل کنید.

مطمئن شوید که اندازه های دقیق کف اتاق را ثبت کرده اید و تمام فضای روی فرش را می پوشاند.

حتما یک نوع مناسب برای فصول سال بخرید، به عنوان مثال، روفرش های سنگین با نخ متراکم برای فصل زمستان مناسب هستند زیرا گرما می بخشند.

روفرشیها را در رنگ‌هایی انتخاب کنید که با رنگ‌های رنگ و مبلمان همخوانی داشته باشد تا فرش زیبایی دکور و رنگ دیوار را برجسته کند.

حتما یک نوع مناسب برای فصول سال بخرید، به عنوان مثال: فرش های سنگین با نخ متراکم برای فصل زمستان مناسب هستند زیرا گرما می بخشند.

این محصولات مناسب برای اتاق خوب است و روفرشیهای روشن و سبک برای تابستان مناسب است.

در صورت کوچک بودن اتاق ها، ترجیحاً از روفرشی هایی با طرح و رنگ های زیاد دوری کنید و در عوض طرحی ساده با رنگ روشن انتخاب کنید.