سرکه خرمالو باعث افزایش حشراتی مانند مگس شد

سرکه خرمالو که یکی از غذاهای سنتی است حاوی اسیدهای آلی و آمینو اسیدهای مختلف است. اگر سرکه خرمالو قبل از ورزش مصرف شود، اسید چرب آزاد خون را افزایش می‌دهد، نسبت تبادل تنفس را پایین نگه می‌دارد و باعث اکسیداسیون می‌شود.

در همین حال، جینسینگ کشت شده در کوهستان دارای غلظت بالایی از ترکیب فنل و جین سنوزیدهای مختلف است. گزارش شده است که مصرف جینسینگ کشت شده در کوه لیپیدهای خون را کاهش می دهد و پاسخ التهابی جین سنوزیدها را محدود می کند.

ادبیات دیگری گزارش می‌دهد که مصرف جینسینگ در کوهستان رسیده به سرکه خرمالو (MPV) لیپیدهای خون را بهبود می‌بخشد، عملکرد آنتی اکسیده را افزایش می‌دهد و متابولیسم انرژی را افزایش می‌دهد.

با این حال، تمام این مطالعات موجود بر روی جوندگان بوده است و هیچ مطالعه ای بر اساس کاربرد واقعی برای بدن انسان وجود ندارد.

سرکه

از آنجایی که اخیراً علاقه به سلامتی افزایش یافته است، نوشیدنی‌های سرکه‌ای مختلف در حال افزایش در بازار هستند. بنابراین، ارزیابی می شود که مطالعه ای که نتایج تایید شده بر روی جوندگان را در بدن انسان اعمال می کند معنی دار باشد.

بنابراین، این مطالعه از MPV استفاده خواهد کرد که با مخلوط کردن جینسنگ کشت شده در کوه با سرکه خرمالو، مطابق با روش پیشنهادی در مقالاتی که قبلا گزارش شده است، تهیه می شود.

دانشجویان دختر چاق دانشگاه MPV را برای مدت طولانی، بدون هیچ گونه کنترلی بر زندگی روزمره، هیچ تشویقی در مورد تمرین ورزشی، یا آموزش وعده های غذایی مصرف می کنند.

و تغییرات چربی خون و غلظت سیتوکین پیش التهابی بررسی خواهد شد. این مطالعه بررسی خواهد کرد که آیا مصرف MPV، که مخلوطی از سرکه خرمالو کره ای و جینسنگ کشت شده در کوهستان است، راه آسان تری برای تسکین چاقی است یا خیر.

در ابتدا، 56 دانشجوی دختر چاق با درصد چربی بدن 27 درصد یا بیشتر انتخاب شدند، همانطور که توسط دستگاهی با استفاده از روش امپدانس بیوالکتریک (InBody 720، Biospace، کره) اندازه‌گیری شد.