شلنگ باد سیمی باعث مرگ داماد در شب عروسیش شد

بعضی از انواع شلنگ باد سیمی با پلی اتیلن های روشن و شفاف تولید می شوند و فلز درون آن ها به صورت فنر می باشد، آن ها باعث جلوگیری از تغییر شکستگی شلنگ می شوند.

نوار نقاله‌های یدک‌کش ممکن است واگن‌های بالای سر یا نوار نقاله‌های کفی باشند که برای جابجایی عروسک‌ها، کامیون‌ها و ماشین‌ها مناسب شده‌اند.

که در زنجیره بکسل قفل می‌شوند تا از هر نقطه‌ای در سیستم به هر نقطه دیگری منتقل شوند.

نوار نقاله‌های مختلفی ممکن است روی تکیه‌گاه‌های متحرک، به‌ویژه نوار نقاله‌های غلتکی و چرخی و نوار نقاله‌های تسمه کوتاه، برای تطبیق با استفاده قابل حمل نصب شوند.

در طول دهه 1960،نوار نقاله های شناور هوا متشکل از یک پلت فرم یا پالت مجهز به جت های هوا در زیر برای ایجاد شناور معرفی شدند.

شلنگ

بنابراین، پلت فرم را می توان به راحتی در هر جهت روی یک سطح صاف حرکت داد.  دو طرح مختلف از کابل های ایمنی شلنگ را عرضه می کند.

کابل‌های ایمنی ویپ چک برای سال‌ها بر روی شیلنگ‌های کمپرسور هوا استفاده می‌شوند تا در صورت منفجر شدن کوپلینگ از شلنگ، از شلاق زدن انتهای شیلنگ جلوگیری کنند.

کابل های ایمنی کاملا جدید ویپ بلاک جایگزین جدیدی برای “ویپ چکس هستند.

آنها دارای یک پوشش دو لایه از کولار و پلی استر هستند و این به همراه طراحی جدید آن را ایمن تر و قوی تر از ویپ چک سنتی می کند.

یک ویپ چک سنتی از طناب سیم فولادی و فنرهای آبکاری شده، با فرول های آلومینیومی استاندارد برای شلنگ به شلنگ “دیپ چکس ساخته شده است.

طرح جدیدویپ بلاک با استفاده از طناب فولادی ساخته شده است که از کولار و پلی استر پوشش داده شده است.

سیستم خفه کننده آن به فنرهای تحت کشش ثابت که می تواند منجر به شل شدن حلقه شود متکی نیست.