عسلی مبلی که در حراج مبل یافت آباد رکورد فروش را زد

در این اتاق نشیمن دو نفره جادار از Marie Flanigan Interiors، یک ست مبل و میز ناهار خوری با پایه مجسمه‌ای مشکی درشت، شکافی بصری بین دو قسمت نشیمن مجزا در فضای کاملاً سفید ایجاد می‌کند.
Mindy Gayer Design یک میز مبل چوبی کم رنگ با یک جفت صندلی چوبی تیره‌تر را به این اتاق خانوادگی در اورنج کانتی، کالیفرنیا اضافه کرد که به تعریف فضای نشیمن کمک می‌کند و فضای کاری اضافی برای تکالیف یا کارهای از راه دور فراهم می‌کند.
یک جفت لامپ بلند روی یک میز مبل کمک می کند تا قسمت نشیمن اتاق نشیمن را در یک خانه باز و جادار، ساخت و ساز جدید دلاویر از Grey Space Interiors تعریف کنید.
افزودن یک منبع نور در مرکز اتاق بزرگ کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که پس از غروب خورشید، تعادل و گرما احساس می‌شود. شما هم برای خرید ک مبل راحتی با کیفیت می توانید از حراج مبل یافت آباد استفاده کنید.

در این اتاق نشیمن با سقف بلند از طراحی ویتنی پارکینسون یک عسلی مبل به زمین کردن قسمت نشیمن کمک می کند.
یک جفت لامپ منحنی در دو طرف آن نور و یک عنصر مجسمه‌سازی را اضافه می‌کند. میز تیره با روکش رنگ پریده مبل در تضاد است.
و دو چهارپایه بالشتکی فضای ذخیره‌سازی اضافی و همچنین مکانی برای نشستن اضافه می‌کنند و به میز مبل اجازه می‌دهند تا در یک فضای کاری اضافی تبدیل شود.
این اتاق نشیمن نیوجرسی از JLA Designs دارای یک میز مبل چوبی رنگ‌آمیزی است که به عنوان فضای نمایشی برای کتاب‌ها، اشیاء تزئینی و فضای سبز حفظ شده استفاده می‌شود و در عین حال به اتاق خنثی علاقه‌مند است.
در این اتاق نشیمن معاصر Forbes + Masters، یک میز مبل بلند باریک مشکی بین پشتی کاناپه و دیوار شناور است و فضای کاری مخفی را فراهم می کند که عملاً در صورت عدم استفاده از بین می رود.
میز بدون شلوغی نگهداری می شود، اما می توان از آن برای نمایش های فصلی نیز استفاده کرد و میز قهوه را برای اشیا، نوشیدنی ها و تنقلات آزاد می گذارد.
از این رو شما هم برای خرید آسان تر و راحت تر مبل های خود می توانید از جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران دیدن کنید.
  • منابع:
    1. 24 Sofa Table Ideas to Optimize Your Living Room
  • تبلیغات: 
    1. آلوئه ورا و فواید بسیار زیاد آن برای پوست
    2. برو یک پرتقال بخور و از نور آفتابی آن لذت ببر
    3. با خوردن قارچ خود را از سرطان دور کنید
    4. زنی با میکرومتر چشم خود را درمان کرد