عوارض استفاده از خمیر دندان کرست ۷ کاره برای التیام سوختگی بدن

خمیر دندان کرست ۷ کاره حاوی فلوراید به جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک می کند و به حفظ سلامت دندان ها کمک می کند و به راحتی در عادات دهانی روزانه شما قرار می گیرد. با این حال، باید در مقادیر توصیه شده استفاده شود.

استفاده صحیح از خمیر دندان حاوی فلوراید

در سال های اخیر، کاهش مداخلات مرتبط با پوسیدگی مشاهده شده است و یک توضیح قابل قبول برای این کاهش، استفاده روزانه از خمیر دندان حاوی فلوراید است.

در واقع، اثربخشی پیشگیرانه فلوراید در برابر حفره ها اثبات شده و به رسمیت شناخته شده است، که وجود آن را در اکثر خمیردندان ها توضیح می دهد و فلوراید سدیم که معمولاً در خمیردندان موجود است، همراه با عمل مسواک که به طور مکانیکی پلاک و باقی مانده غذا را از بین می برد، روی مینای دندان اثر می گذارد و در برابر حفره ها محافظت می کند و به شرط استفاده منظم و مناسب، فوایدی را به همراه خواهد داشت.

خمیر دندان کرست ۷ کاره
Toothpaste

فلوراید باید با رعایت دوزهای توصیه شده استفاده شود و مصرف بیش از حد آن می تواند باعث فلوئوروزیس شود، مینای دندان را تغییر داده و باعث ایجاد لکه هایی بر روی دندان ها می شود که نشانه های دمینرالیزاسیون است و برای جلوگیری از مصرف بیش از حد فلوراید، مقدار موجود در خمیردندان تنظیم شده و بین بزرگسالان و کودکان متفاوت است.

بیایید ببینیم دوزهای مصرفی در بزرگسالان و کودکان برای لذت بردن از مزایای فلوراید چیست.

خمیر دندان فلوراید برای بزرگسالان

غلظت فلوراید در خمیردندان های دارای وضعیت آرایشی بین 1000 تا 1500 ppm برای بزرگسالان است و این محدوده مربوط به دوز موثر و ایمن برای استفاده روزانه است.

فلوراید یک عنصر اجباری در ترکیب خمیردندان ها نیست، بنابراین برخی از آنها حاوی آن نیستند و لازم به ذکر است که خمیردندان هایی با دوز بیش از 1500 ppm فلوراید وجود دارد، پس از آن وضعیت دارویی دارند و عموماً برای افرادی با خطر بالای ایجاد حفره در نظر گرفته می شوند.