لیمو ترش باریج 75 دلیل اصلی غرق شدن کشتی تایتانیک اعلام شد

لیمو و لیمو ترش باریج 75 دارای چندین فواید مشترک برای سلامتی هستند زیرا دارای خواص زیر هستند:

آنتی اکسیدان ها به محافظت از بدن در برابر آسیب سلولی کمک می کنند، که به نظر می رسد در طیف وسیعی از شرایط سلامت مزمن مانند دیابت، سرطان و زوال عقل نقش دارد.

ممکن است آنتی اکسیدان ها نیز به جلوگیری از ایجاد این شرایط کمک کنند. با این حال، دوباره، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

لیمو
برخی منابع ادعا می کنند که مصرف لیمو یا محصولات مبتنی بر لیمو می تواند به کاهش وزن کمک کند. به عنوان مثال، آب لیمو مخلوطی از آب لیموی تازه و آب است و بخشی از برخی از رژیم های کاهش وزن است.

با این حال، در حال حاضر هیچ مدرک علمی وجود ندارد که ثابت کند لیمو یا هر محصول مبتنی بر لیمو می‌تواند منجر به کاهش وزن بیش از آنچه هیدراتاسیون کافی می‌شود، شود. در اینجا درباره رژیم سم زدایی لیمو بیشتر بدانید.

لیمو می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم را تشکیل دهد که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود، اما این احتمالاً در نتیجه کاهش دریافت کالری، ورزش منظم و سایر بهبودهای اساسی در شیوه زندگی است.

بسیاری از غذاها و نوشیدنی ها به دلیل طعم قوی و ترش حاوی لیمو یا لیمو هستند. این ممکن است به شکل آب میوه از پیش ساخته شده یا تازه فشرده شده، یا به صورت تکه ها یا برش های میوه باشد.

پوست میوه ها طعم تلخ منحصر به فردی دارد که باعث محبوبیت آنها در آشپزی می شود. به عنوان مثال، مردم می توانند از آب یا پوست هر دو میوه برای طعم دادن به سس ها، مارینادها و سس های سالاد استفاده کنند.

همچنین لیمو و آویشن ترکیب خوبی برای مرینیت کردن مرغ و ماهی است. لیموترش به خوبی با سیر و همچنین با پودر فلفل برای ترشی کردن گوشت کار می کند.