پنجره آلومینیومی + قیمت خرید فروش

امروزه استفاده کردن از انواع پنجره آلومینیومی اثرات بسیار زیادی درآسایش ساکنین یک آپارتمان داشته است و به همین علت قیمت پنجره آلومینیومی در مقایسه با دیگر پنجره ها متفاوت می باشد.

پنجره آلومینیومی + قیمت خرید فروش

پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی آلومینیوم ازمهمترین فلزهای رسانا در برابر گرما و سرما می باشد. ولی امروزه پنجره تک جداره upvc بهترین گزینه می باشد برای مشکلات ناشی از انتقال انرژی در فصل زمستان برای ساکنین یک ساختمان را رفع می کند. استفاده کردن از پلی آمید بین بخش های داخلی و بیرونی قاب آلومینیومی باعث می شود که پنجره های آلومینیومی مانع عبور سرما به داخل و انتقال دادن گرما از فضای داخلی به بیرون شوند و این عامل باعث می شود که میزان هدر رفت انرژی از طریق این محصول به صفر برسد.استفاده از پنجره های دوجداره وتجهیز کردن پنجره های آلومینیومی همگی عامل هایی می باشند که مقدار هزینه های مصرف انرژی را در فصل زمستان تا مقدار زیادی کاهش می دهند و از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری می کند. پنجره های آلومینیومی عامل ارتباط بین فضای درونی ساختمان با محیط بیرون هستند. در کنار تمامی این مزیت ها که وجود پنجره آلومینیومی دارد، ممکن هست باعث ایجاد مشکلاتی از جمله: عدم تعادل دمای هوا در فصل زمستان شود،استفاده کردن از قاب فلزی نیز این جریان را تشدید می کند؛استفاده کردن از پنجره آلومینیومی راهی است که به وسیله آن می تواندجریان انرژی را قطع کردندو مانع خارج شدن ازگرمای داخل ساختمان می شود.

پروفیل پنجره های آلومینیومی به صورتی می باشد تا پروفیل های داخلی و خارجی به صورت تفکیک از هم باشند و به وسیله ی یک قطعه ای به نام پلی آمید به هم متصل می شوند؛ این حالت برای عدم ارتباط بخش داخلی قاب پنجره آلومینیومی با بخش خارجی و عدم انتقال انرژی به بیرون از آپارتمان طراحی شده است.

پنجره آلومینیومی قم

پنجره آلومینیومی قم پنجره های آلومینیومی به دودسته ی اصلی تقسیم می شوند:یک:نرمال و دو : ترمال بریک؛ که از نظر قیمت با هم متفاوت هستند.

پنجره upvc سه جداره ترمال بریک از دو مقطع پروفیل تفکیک از هم که به وسیله تیغه پلی آمید به هم متصل می شوند ساخته شده است.به علت استفاده از تیغه ی پلی آمید باعث شده است که عایق بودن پنجره ی شما تا حد مطلوبی افزایش پیدا خواهد کرد و یازده مصرف انرژی شما را بسیار کاهش پیداخواهد کرد.پنجره های آلومینیومی نرمال به علت رسانا بودن فلز آلومینیوم و نبودن تیغه ی پلی آمید درصد عایق بودن کمتری را دارا می باشد؛ قیمت پنجره ی Upvc تقریبا برابر است با پنجره های آلومینیومی نرمال می باشد که پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک یک نوع از انواع پر استفاده پنجره آلومینیومی در قم می باشند.اگر در شهر قم زندگی می کنید و متناسب با آب و هوا و به علت وجودحشرات بهتر می باشد از توری پلیسه نیز استفاده کنید تا مشکل شما برطرف شود.

پنجره آلومینیومی سفید

پنجره آلومینیومی سفید عامل های مختلفی بر قیمت پنجره آلومینیومی تاثیر می گذارند که می توان براساس بودجه در دسترس خود، پنجره مناسب را برای خرید و نصب انتخاب کرد برخی از این عامل های موثر در قیمت پنجره آلومینیومی عبارت هستند از: یک:انواع مدل پنجره آلومینیومی ،دو:انواع پروفیل مصرفی ،سه:ارتفاع و عرض محصول ،چهار:نوع یراق پنجره ،پنج هزینه های حمل و نقل و نصب پنجره ، شش:مونتاژ تمام رباتیک و هفت:رنگ پنجره آلومینیومی مانند: رنگ سفید.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک پنجره آلومینیومی ترمال بریک که امروزه به علت محبوبیتی که دارا می باشد در میان معمارها بسیار مشهور و محبوب شده اند و دارای ویژگی های مخصوصی می باشند ، برخی از این ویژگی های مخصوص عبارت هستند از: مشخصات فنی پنجره ترمال بریک آلومینیومی: یک:عرض فریم 59 میلی متر، دو:امکان نصب پنجره تک جداره و پنجره دوجداره از ضخامت 6 تا 32 میلی متر می باشد،سه: هوابندی کامل با استفاده از نوار های EPDM که این سیستم از طریق دوخت تیغه های عایق مقاوم از جنس پلی آمید بین قسمت های خارجی و داخلی پروفیل عایق حرارت می شود و چهار:تبادل دمای خارج و داخل آپارتمان به حداقل می رسد، پنج :قابلیت جدا کردن رنگ نمای خارجی از نمای داخلی پنجره و شش:قابلیت نصب توری پلیسه در نمای بیرونی پنجره

بسته به اینکه در چه منطقه ­ای می باشیم، می توانیم ازپنجره آلومینیومی و ترمال بریک پیشرفته استفاده کنیم وکاربردمانع های حرارتی در پنجره های آلومینیومی به شدت قابلیت عایق بودن آنها را افزایش می­ دهد. از ماده پلی آمید در بین پروفیل آلومینیومی استفاده می­ شود، تا مانع حرارتی ایجاد کند و جریان حرارت را کاهش دهد ؛ پنجره آلومینیومی ترمال بریک با پلی آمید های حرارتی تجهیز شده­ اند به همین علت از بهره ­وری انرژی بالاتری را برخوردار می باشند.

عملکرد گرمایی: پنجره های ترمال بریک آلومینیومی با عملکرد سطح بالا از این قابلیت برخوردار می باشند که حتی از سطح استاندارد نیز فراتر عمل می کنند. پنجره دوجداره ترمال بریک آلومینیومی به راحتی می­ توانند تا شصت درصد عمل جذب ودفع حرارتی بهبود می بخشند و از این نظر با پنجره های پی وی سی رقابت می­ کنند. صرفه جویی درمصرف انرژی برای منزل هایی که انرژی گرمایی به صورت الکتریکی در آنها انجام می­ شود، یا منزل هایی که در سرزمین های گرم، انرژی سرمایی آنها به صورت الکتریکی صورت می گیرد، نزدیک به ۳۰۰ برابر صرفه­ جویی انجام می­ شود. در طول عمر منازل نیز به لحاظ انرژی در مقایسه با انرژی ورودی اولیه خود، تا بیش از ۱۰۰ برابر بیشتر صرفه­ جویی می­ کند. میانگین : برای نمونه ی میزان میانگین گاز مورد نیاز برای گرم شدن منزل در شمال کشور، در به وجود آمدن پنجره های آلومینیومی دوجداره ترمال بریک به صورت استاندارد باعث خواهد شدتا تنها در سال اول استفاده از این محصول ، میزان معادل این گازCO2تا سه برابر در مقایسه با تولید پروفیل آلومینیوم بیشتر صرفه ­جویی می شود.پنجره دوجداره یا پنجره سه جداره، عایق بندی دیوار و سقف هرکدام به نوعی می توانند در نگهداری انرژی در فضای داخلی ساختمان اثر خود را بگذارند.آلومینیوم یک رسانای خوبی برای انتقال حرارت می باشد ولی با استفاده از نوار های پلی آمید در بین پروفیل های آلومینیوم می‌توانند مانعی برای انتقال سرما و گرما ایجاد کنندکه این نوع سیستم، برای پنجره آلومینیومی ترمال بریک استفاده می شود. در مناطق سرد برای کنترل کردن مصرف بهینه انرژی باید از پنجره های آلومینیومی ترمال بریک استفاده شود به این علت که مانع خوبی برای انتقال انرژی محسوب می شوند.