کاربرد کلی لنت ترمز روا و ویژگی شگفت انگیز آن

اجزای تشکیل دهنده لنت ترمز چیست؟

ساخته شده توسط برش دقیق، به اصطلاح خالی کردن خوب این امر تکرارپذیری بالای ابعاد، کارکرد آزادانه پد در کولیس و مونتاژ بدون مشکل را تضمین می کند.

این مزیت برند برک است زیرا اکثر سازندگان از برش مکانیکی استفاده می کنند که می تواند باعث گیرکردن لنت در کالیپر، ترمز مداوم و در نتیجه آسیب به لنت ها و دیسک ها شود.

یک عنصر فلزی پوشیده شده از هر دو طرف با یک لایه محافظ ویژه است که لرزش ها را کاهش می دهد و از صدای جیر جیر در طول عمر لنت ها جلوگیری می کند.

در محصولات با کیفیت پایین تر، جایگزینی به شکل یک لایه ضد خش ارزان تر و با کیفیت پایین تر از جرم پلیمری استفاده می شود. متأسفانه این امر تأثیر مستقیمی بر راحتی استفاده دارد.

عنصر اصلی لنت ترمز روا. ترکیب مخلوط بهترین راز نگهداری شده هر سازنده است.

بیشتر و بیشتر از مواد اصطکاک اکولوژیکی بدون فلزات سنگین و الیاف خطرناک برای تولید استفاده می شود که تأثیر مستقیمی در کاهش میزان و تهاجم گرد و غبار منتشر شده دارد.

عایق حرارتی بین لایه ای عالی با ضخامت حدود 2 میلی متر که از کالیپر ترمز در برابر گرم شدن بیش از حد محافظت می کند.

 در نتیجه ترمزها بسیار بهتر عمل می کنند. علاوه بر این، بخش قابل توجهی از ارتعاشات ایجاد شده در سیستم ترمز را نیز کاهش می دهد.

فقدان یک لایه میانی معمولاً منجر به جدا شدن مواد اصطکاک از ورق پشتیبانی می شود.

پیوند بین صفحه حامل و لایه میانی. بر اساس پراکندگی آب (نوعی فرآیند شیمیایی)، بدون افزودن حلال‌های آلی.

یکی از ویژگی‌های متمایز برند Breck، که تضمین می‌کند هر لنت ترمز، به لطف مدرن‌ترین و خودکارترین فرآیندهای تولید، یک محصول با کیفیت بالا قابل تکرار است.