کفش مردانه چرمیران موجب زندانی مردی شد که پای قول خود به فرزندش ماند

قبل از هر اقدامی لازم است کفش مردانه چرمیران خود را تمیز کنید و برای کفش های چرمی استفاده از پارچه مرطوب برای زدودن گرد و غبار توصیه می شود.

سپس قبل از استفاده از محصولات مراقبتی، اجازه دهید چند دقیقه استراحت کنند و خشک شوند و تمیز کردن و گردگیری کفش های چرم جیر با استفاده از برس موی اسب انجام می شود.

در نهایت، گردگیری چرم های عجیب و غریب به آرامی با استفاده از یک برس موی نرم انجام می شود.

مراقبت از کفش های چرمی صاف

در هنر متنعم کردن، براق کردن کفش یک آیین هفتگی است و برای این کار، انتخاب ابزار مهم است: یک پارچه نرم که دور انگشت اشاره پیچیده شده و با پولیش پوشانده شده است تا چرم را با حرکات دایره ای سبک ماساژ دهید، و یک برس پولیش برای پوشاندن سطح صاف و سوراخ ها.

کفش مردانه چرمیران

چند لحظه بعد، باید از یک برس نرم و یک دستکش پولیش برای تمام کردن پولیش استفاده کنید.

اگر می‌خواهید جلوه آینه‌ای داشته باشید، می‌توانید با لعاب ادامه دهید: قبل از اینکه پارچه نرم را با لاک کفش بپوشانید، آن را با آب مرطوب کنید و با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید.

هر ماه برای جلوگیری از خشک شدن طبیعی چرم، استفاده از کرم مرطوب کننده ضروری است و اثر نیروبخش آن باعث می شود کفش ها انعطاف پذیر باقی بمانند و در طول زمان زیباتر شوند و برای مراقبت کامل، استفاده از گریس برای تغذیه کفی توصیه می شود.

مراقبت از کفش های جیر

برای حفظ ظاهر مخملی پوست گوساله جیر، توصیه می شود کفش های خود را هفته ای یک بار با برس موی اسب و ماهی یک بار با برس لاستیکی برس بزنید، سپس از اسپری ضد آب استفاده کنید و بگذارید خشک شود.

نگهداری از کفش های چرمی عجیب و غریب

برای بازگرداندن درخشش و لطافت به کفش های چرمی عجیب و غریب، توصیه می شود به طور مرتب از کرم “چرم قیمتی ویژه” استفاده کنید.