گردنبندی از خرما شاهانی که موجب حمله مورچه ها به عروس شد

امروزه رژیم غذایی ما به شدت به چند محصول وابسته است.

در طول تاریخ بشر، حدود 6000 گونه گیاهی برای تولید غذا کشت شده است.

خرما شاهانی به دلیل طعم شیرینی که دارد جایگزین خوبی برای قندهای تصفیه شده است.

برخلاف غذاهای بسیار فرآوری شده، خرما یک غذای طبیعی است و به اندازه میوه ها مغذی است، ما آنها را سالم می کنیم تا به قلب در مسیر سالم کمک کنیم.

بیش از دو میلیارد نفر در جهان اضافه وزن دارند.

Valium، تنها 8 دقیقه بیش از 50 درصد کالری دریافتی روزانه شما را تامین می کند و به دلیل تغییرات آب و هوایی، که تولید مواد غذایی ما را شکننده‌تر می‌کند، نمی‌توانیم برای تغذیه جمعیت در حال رشد به تعداد کمی از محصولات تکیه کنیم.

محصولات سنتی و مغذی بسیار کمی وجود دارند که با شرایط محلی سازگار بوده و توانایی مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی را داشته باشند و اهمیت روزافزون این محصولات برای تنوع بخشیدن به رژیم غذایی و تامین انواع مواد مغذی که برای داشتن یک زندگی سالم به آن نیاز داریم.

افزایش دسترسی به میوه ها و سبزیجات تازه می تواند به افراد در انتخاب سالم کمک کند. و غذای من، مانند خرمای خشک که می توان آن را برای چندین ماه نگهداری کرد، نمونه خوبی از یک جایگزین فست فود است.

همچنین، ماندگاری طولانی کمک می کند تا از دست دادن مواد غذایی به حداقل برسد.

در حالی که خرما یک کالای شناخته شده در بسیاری از نقاط جهان است، تنها انواع خاصی از خرما در تجارت بین المللی معامله می شود.

جالب است بدانید نخل خرما بیش از 5000 سال است که در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا کشت می شود.

این میوه ها به لطف مواد مغذی و کالری که فراهم می کردند، به معنای امنیت غذایی و تغذیه ای مردم ساکن در بیابان ها و دیگر مناطق خشک بود.